Het ABC van Taylor Swift. De ontleding van een muzikaal, maatschappelijk en zakelijk fenomeen
Hans van der Loo
Taylor Swift is een buitengewoon fenomeen. Nog maar 34 jaar oud, genereert ze meer streams en heeft ze meer prijzen in de wacht gesleept dan wie dan ook. Bovendien is ze een maatschappelijk rolmodel, een zakelijk powerhouse en een politieke influencer van formaat. Kan ook niet anders als je 500 miljoen trouwe volgers hebt. Wie is deze jonge vrouw die in ons land nog vaak geringschattend als ‘ gewoon meisjesmeisje’ wordt afgeschilderd? Wat zijn haar geheime succesfactoren? En welke lessen kunnen we hier als professionals in de publieke sector van leren? Laat je inspireren en een spiegel voorhouden door deze jonge vrouw!
Biografie
Hans van der Loo (69) is specialist op het gebied van motivatie, psychosociale veiligheid en teaming. Hij is met name ook geïnteresseerd in mensen en groepen die gewoon ogen, maar het onmogelijke weten te realiseren. Taylor Swift is daar een voorbeeld van.
Hij schreef onder ‘Kus de visie wakker’, ‘Giftig gedoe op de werkvloer’ (verkozen tot managementboek van het jaar) en het recentelijk verschenen boek ‘Taylor Swift’.